Дніпропетровський національний історичний музей

Сайт ДНІМ та музейна спільнота в соціальних мережах. Звіт за 2014 р.

2014 рік був дуже непростим як в нашій державі, так і в житті історичного музею. Нестабільна політична ситуація в Україні вплинула і на відвідуванність історичного музею та його філій як в реальному житті, так і в віртуальному. Населення міста й області більше цікавилися політикою і багато часу проводили в Інтернеті саме на тематичних сайтах, тому за 2014 р. статистичні дані по сайту музею гірші, аніж за 2013 р.
До Вашої уваги статистичні показники сайту ДНІМ та музейної спільноти у соціальних мережах за 2014 р.

Загальні відомості:

  • 60.645 — відвідувачів сайту (75.533 було у 2013 р.);
  • 140.204 — переглянуто сторінок (190.884 — у 2013 р.);
  • 01.36 хв. — середнє перебування людей на сайті (01.37 хв. — у 2013 р.);
  • 14 жовтня 2014 р. — максимальне число відвідувачів на сайті — 555 чол. (779 чол. — у 2013 р.).

Демографія:

  • Дніпропетровськ, Київ і Львів — міста-лідери, за кількістю переглядів;
  • 33,50% — відвідувачі у віці від 25 до 34 років;
  • 54,15% — чоловіки.

Джерело трафіку:

  • Лідери серед пошукових систем: Google і Yandex.
  • Серед сайтів — gorod.dp.ua, ВКонтакте і українська версія Вікіпедії.

Контент сайту:

  • Найбільш відвідувані матеріали — Форсування Дніпра, Пектораль. Повернення … (виставка, 2008) та екскурсії по історичному музею (послуги відвідувачам).

Музей в соціальних мережах:

  • 65,37% відвідали музейну спільноту в ВКонтакте;
  • 25,89% на Facebook;
  • 15 травня і 15 грудня  — максимальна кількість відвідувачів: 845 і 808 чол. відповідно;
  • 1.848 — сеансів ВКонтакте;
  • 732 — сеансів на Facebook;
  • найбільш затребувані матеріали: «Ніч музеїв-2014», щорічна виставка майстрів сучасної вишивки та виставка «Старовинної японської ляльки».

Hosting Ukraine Creative Commons