Дніпропетровський національний історичний музей

Соціальні мережі та ДНІМ у 2016 році. Звіт

2016 р. пройшов як і попередні в турботах, монтажу/демонтажу виставок, відкритті нової експозиції, створенню музею АТО та впроваджені мультимедійних додатків. Нетреба забувати й про щорічні заходи: свято просто неба «Чисті джерела» та акції «Ніч музеїв». А ще безліч акцій від музейних інтернет-спільнот.

2016 рік пройшов під знаком соціальних мереж: окрім вже існуючих у Мережі спільнот додалися спільноти від відділу археології, відділу історії України та краю 1917-1921 рр. та музею АТО. В кінці грудня музей створив свій акант і в Instagram (наразі маємо 16 підписників).

В 2016 році ДНІМ спільно з представниками міжнародної компанії izi.Travel створили двомовний аудіо гід для гаджетів по експозиції історичного музею (348 прослуховувань), діорамі «Битва за Дніпро» та військовій техніці на майдані біля діорами (27 прослуховувань).

Наприкінці грудня спільно з дніпровськими ІТ-шниками долучилися до мобільного додатку Poster, який дає змогу анонсувати усі музейні заходи та виставки.

Цілий рік в плідній співпраці з представниками PlaceView працювали над створенням віртуального туру по експозиції ДНІМ. Наразі вже можна віртуально відвідати 1-5 зали історичного музею, а також зайти у гості до меморіального будинку-музею Яворницького (179 відвідин).

До Вашої уваги статистичні показники сайту ДНІМ та музейної спільноти у соціальних мережах за 2016 р.

Загальні відомості:

  • 58.107 — відвідувачів сайту (58.089 було у 2015 р.);
  • 150.260 — переглянуто сторінок (144.772 — у 2015 р.);
  • 01.53 хв. — середнє перебування людей на сайті (01.44 хв. — у 2015 р.);
  • 14 травня 2016 р. — максимальне число відвідувачів на сайті — 813 чол. (502 чол. — у 2015 р.). Цього разу більшість відвідувачів були на сайті під час загальноєвропейської акції «Ніч музеїв». До цього два роки поспіль найбільша кількість відвідувачів припала на День українського козацтва та захисника України.

Демографія:

Дніпропетровськ, Київ, Львів, Харків, Запоріжжя, Кривий Ріг та Вінниця — більше тисячі людей відвідали наш сайт саме з цих міст;

  • 33,50% — відвідувачі у віці від 25 до 34 років;
  • 54,15% — чоловіки.

Джерело трафіку:

  • Лідери серед пошукових систем: Google і Yandex.
  • Серед сайтів — gorod.dp.ua та українська версія Вікіпедії.
  • Серед соціальних мереж Фейсбук потіснив з першого місця ВКонтакте.
Без-имени-1.jpg

Контент сайту:

Найбільш відвідувані матеріали — Пектораль. Повернення … (виставка, 2008), Форсування Дніпра (історична довідка) та екскурсія по історичному музею (послуги відвідувачам).

Музей в соціальних мережах:

Вперше більшість відвідувачів потрапили на сайт через Facebook, на який і була зроблена ставка у 2016 році.

  • 56,45% на Facebook;
  • 32,03% відвідали музейну спільноту в ВКонтакте;
  • 7,83% в Twitter;
  • 226 (152 у 2015 році) читача – має музейна сторінка на Twitter;
  • 4.335 (3.400 у 2015 році) чоловік – нараховує музейна спільнота ВКонакте;
  • 1.361 (1.000 у 2015 році) чоловік – нараховує музейна спільнота в Facebook.

Найпопулярніші твіти за переглядами стали: фото охоронної записки Махна для історичного музею за 1919 рік (2.887 переглядів), виставка «Люди крилатої долі» (5.443 перегляди) та пост про 161 рік від дня народження Д.І. Яворницького (3.868 переглядів).

Пік відвідуваності спільноти ВК припав на 16 травня (перегляд фото звіту з акції «Ніч музеїв») – 1591 людина. Та на 16 жовтня (перегляд теми до Дня українського козацтва та захисника України) – 1350 людини. 3475 користувачів ВК 16 травня переглянули та поширили фото звіт акції «Ніч музеїв».

Найпопулярнішим постом на Facebook стало фото черги до музею на акцію «Ніч музеїв». 2549 людей було охоплено цим постом. 8 коментарів, 21 поширення та 182 вподобань.

78787.jpg

Більшість шанувальників спільнот у соціальних мережах саме жіноча аудиторія, вже третій рік поспіль.

Плани на 2017 рік: завершити віртуальний тур по експозиції історичного музею та створити окремий сайт/сторінку музею «Громадянський подвиг Дніпропетровщини під час АТО».


Hosting Ukraine