З 11 по 17 травня 2020 року історичний музей вже вшосте взяв участь в міжнародній акції MuseumWeek.
Нагадаємо, що акція вперше була проведена в 2014 році за ініціативою ком’юніті-менеджерів французьких культурних установ і музеїв у співпраці з командою Twitter. В першій акції взяли участь 630 музеїв світу.
У 2020 році п’ятірка переможців виглядає наступним чином:
- Музей замку Шамбор (Франція)
- Музей Версальського палацу (Франція)
- Державний музей Аушвіц-Біркенау (Польща)
- Національний археологічний музей Неаполя (Італія)
- Музей гренадерського кавалерійського полку (Аргентина).
Історичний музей протягом 7 днів публікував тематичні пости як в Instagram, так і Twitter. Всього було опубліковано 23 пости.
Найбільше вподобань в Instagram зібрав пост про #ClimateMW (кам’яні ідоли) – 77 лайків. А в Twitter – #TechnologyMW (пост про 3D модель чумацького возу) – 87 лайків, 50 репостів та три коментарі.
Якщо брати загальну картину по Україні, то цього року в акції взяли участь 186 авторів, 10 унікальних сайтів.
Більше всього постів/перепостів за період акції зробив “Музейний простір” – 78 постів.
Самий впливовий автор – наш музей – 636 взаємодії.
Відносно нашого музею, то до уваги організатори взяли виключно пости зроблені у Twitter.
За підсумками акції наш музей зайняв перше місце серед музеїв України.
За 7 днів зроблено 16 постів, якими охоплено 22 100 осіб, 1 200 згадок і 636 взаємодій.