Конкурс міні-виставок на тему: «Міжетнічні зв’язки і паралелі в народній культурі»
Музей неможливий без експозиції. Протягом багатьох десятиліть перед фахівцями постає питання щодо знаходження нових форм показу предмета у певному середовищі. В цьому особливість професії музейника: виявити, відібрати характерний предмет певної доби і вписати його в уявний простір, створивши образ доби, в який поринає відвідувач музею. Досягти стану діалогу між предметом і відвідувачем, зробити експозицію музею водночас привабливою, зрозумілою і такою, щоб давала ґрунт для роздумів, – так ми розуміємо завдання сучасного музею.
Саме з метою розвитку комунікативних можливостей музейного середовища у програмі фестивалю проходить Конкурс музейних міні-виставок по темі: «Міжетнічні зв’язки і паралелі в народній культурі» (експериментувати можна не тільки в межах селянської народної етнографії, творчості та культури, а й міської етнографії, духовності, фольклору тощо).
- Мета Конкурсу:
- Формування і підтримка стандартів у музейній галузі.
- Презентація етнографічних музейних предметів і збірок із фондосховищ музеїв.
- Сприяння відтворенню народознавчих проблем музейними засобами.
- Підтримка новітніх тенденцій у музейній комунікації.
- Залучення в музеї нових відвідувачів на засадах співробітництва, партнерства та дружніх стосунків.
- Сприяння співробітництву музеїв України та світу.
- Створення бази даних щодо нових перспективних напрямків експозиційної діяльності
- Термін та організація Конкурсу.
- Конкурс музейних міні-виставок проводиться на базі Дніпропетровського історичного музею з 15 по 22 вересня 2008 р.
- Для участі у Конкурсі необхідно заповнити типовий бланк заявки з форт-проектом міні-виставки й відправити його на адресу оргкомітету разом з пакетом необхідних матеріалів не пізніше 1 червня 2008 р. за поштовим штемпелем.
- Заявки на участь у Конкурсі приймаються від юридичних осіб – державних, громадських, приватних музеїв та галерей, а також інших установ, що здійснюють експозиційну діяльність у сфері культури.
- Учасники Конкурсу будуть визначені в ході перегляду матеріалів оргкомітетом. Експозиція, яка не була прийнята до участі у Конкурсі, може бути прийнятою до поза конкурсного показу.
- До розгляду приймаються міні-виставки, що виконані у різних стилях та жанрах. Перевага надається заявкам інноваційного характеру.
- У Конкурсі бере участь одна експозиція від заявника.
- Сторона, що приймає, забезпечує учаснику Конкурсу наступні умови:
- експозиційну площу розміром від 6 до 10 кв. м;
- модульне обладнання у відповідності до заявки (додаток № );
- типове освітлення згідно з заявкою;
- одного монтажника;
- одного помічника-адміністратора для вирішення організаційних питань;
- фотографа для фото-фіксації експозиції;
- участь у підсумковому каталозі фестивалю.
- Експозиційна площа надається у відповідності з планом-схемою, з урахуванням потреб замовника та професійним рішенням художньої експозиційно-проектної групи фестивалю.
- Проведення Конкурсу.
- Конкурс проводиться у формі презентації експозицій авторським колективом (можливе використання аудіо-відео-апаратури).
- Огляди експозицій проводяться публічно, у відповідності до програми презентацій
- Критерії оцінки експозиції.
- характер наявних музейних предметів чи колекцій;
- професіоналізм методів та форм їх показу (художньо-оформлювальні засоби, композиційне рішення, освітлення, безпека і.т.п.);
- ефективність презентації (мова експозиції, етикетаж тощо);
- наявність і характер додаткових матеріалів щодо діяльності музею (установи) – рекламна продукція, фоно-відео- та мультимедійні матеріали та інш.;
- образність, оригінальність, інноваційний характер експозиції;
- увага та відгуки відвідувачів та учасників фестивалю.
Кожна експозиція, що бере участь у Конкурсі, отримує оцінку Експертної ради за 12 бальною шкалою.
При оцінці експозиції приймаються до уваги: - Підсумки роботи Експертної ради.
- Гран-прі та Диплом переможця
- Перша премія та Диплом призера
- Друга премія та Диплом призера
- Спеціальні та заохочувальні призи та Дипломи призерів
За результатами оцінки Експертної ради учасникам Конкурсу присуджуються:
- Всі учасники Конкурсу отримують Диплом учасника фестивалю.
- Підсумки Конкурсу оголошуються головою Експертної ради на церемонії закриття фестивалю.
- Всі експозиції, що брали участь у Конкурсі, входять до каталогу фестивалю.
Конкурс музейних видань
- Мета конкурсу.
- сприяння розвитку видавничої діяльності музеїв;
- обмін досвідом, представлення технологічних можливостей та розмаїття форм використання музейних видань;
- створення банку даних з перспективних напрямків видавничої діяльності музеїв.
- Термін та організація Конкурсу.
- Конкурс музейних видань проводиться на базі Дніпропетровського історичного музею.
- Для участі у конкурсі необхідно заповнити типовий бланк заявки та відіслати його разом з виданням на адресу оргкомітету до 1 червня 2008 р. Для кожного видання заповнюється окремий бланк заявки.
- Заявки на участь у Конкурсі приймаються від юридичних осіб – державних, громадських, приватних музеїв та галерей, а також видавництв.
- Учасники Конкурсу визначаються в ході огляду матеріалів оргкомітетом. Перевага буде надаватися виданням інноваційного характеру.
- Конкурс проходить за вільною тематикою.
- На конкурс приймаються видання, що вийшли друком після 2004 р. Обсяг та формат видання не обмежується.
- Видання, які не прийняті до участі у Конкурсі, можуть бути прийняті до поза конкурсного показу.
- У Конкурсі беруть участь видання за номінаціями:
- Каталоги
- Презентаційні альбоми
- Оригінальні видавничі проекти (серії, цикли).
- Матеріали, що надіслані на Конкурс, не повертаються і зберігаються у архіві фестивалю без права комерційного використання.
- Проведення Конкурсу.
- Для участі у Конкурсі заявник привозить другий примірник відання, який по закінченні Конкурсу не повертається учаснику.
- За бажанням заявника видання може бути представлене в ході дискусії з проблем видавничої діяльності в музеї.
- Критерії оцінки видання.
- Кожне видання, що бере участь у Конкурсі, отримує оцінку міжнародної Експертної ради. При оцінці видання приймаються до уваги:
- оригінальність задуму та дизайнерське рішення;
- актуальність змісту;
- професіоналізм виконання;
- наукова коректність;
- використання сучасних поліграфічних технологій;
- характер поданих предметів та колекцій (для номінації каталогів та альбомів)
- Підсумки роботи Експертної ради.
- За результатами оцінки Експертної ради в кожній номінації присуджуються: одна премія та Диплом переможця, заохочувальні премії.
- Усі учасники Конкурсу отримують Диплом учасника фестивалю.
- Підсумки Конкурсу оголошуються на церемонії закриття фестивалю.
- Усі конкурсні видання входять до підсумкового каталогу фестивалю.
Конкурс музейних аудіо-візуальних програм
Використання в музеях аудіо-відео-техніки; популяризація історії, історико-культурних пам’яток та музейної діяльності засобами кіномистецтва, телебачення набули досить широкого розповсюдження, але в кожному конкретному випадку мають різноманітні підходи та певні особливості. Саме для визначення можливостей відео технологій в музейній практиці до програми фестивалю включено конкурс музейний фільмів.
- Мета Конкурсу:
- сприяння якомога ширшому використанню сучасних відео технологій в музейній практиці;
- обмін досвідом, обговорення проблем, пов’язаних з використанням кіно- та відео-матеріалів в музейній практиці;
- створення банку даних щодо перспективних напрямків музейного відео-виробництва.
- Термін та організація Конкурсу.
- Конкурс проводиться на базі Дніпропетровського історичного музею імені Д.І.Яворницького з 15 по 22 вересня 2008 р.
- Для участі у Конкурсі необхідно заповнити типовий бланк заявки та відіслати заявку та відеокасету (VHS) з копією фільму на адресу оргкомітету не пізніше 1 червня 2008 р. за поштовим штемпелем. На кожний поданий фільм заповнюється окремий бланк заявки.
- Заявка на участь у Конкурсі приймаються від юридичних осіб – державних, громадських, приватних музеїв, галерей, відеостудій, телеканалів, та приватних осіб.
- Конкурс проходить за вільною тематикою.
- Учасники Конкурсу визначаються в ході огляду матеріалів оргкомітетом.
- Фільми, які не будуть прийняті до участі у Конкурсі, можуть бути прийняті до поза конкурсного показу.
- У Конкурсі беруть участь фільми, відео програми, слайд-фільми, створені після 2005 р., за такими номінаціями:
- Візитна картка: презентація музею та його діяльності. Довжина до 10 хвилин.
- Реклама: культурна подія, відкриття виставки, соціальна реклама. Довжина до 5 хвилин.
- Оригінальний телевізійний проект: різноманітні новаторські, авангардні авторські роботи. Довжина від 3 до 20 хвилин.
- Матеріали, що будуть надіслані на Конкурс, не повертаються і зберігаються в архіві фестивалю без права їх комерційного використання.
- Проведення Конкурсу.
- Для показу в межах Конкурсу заявник привозить копію фільму (VHS, S-VHS, кіно 35 мм), які по закінченні Конкурсу повертаються учаснику.
- За бажанням заявника фільм може бути представленим у ході дискусії щодо проблем використання відео технологій у музеї.
- Критерії оцінки програм.
- Кожний фільм – учасник Конкурсу, отримує оцінку Експертної ради. При оцінці фільму приймаються до уваги:
- оригінальність задуму;
- професіоналізм виконання;
- актуальність змісту;
- естетична виразність;
- наукова коректність;
- використання сучасних відео технологій.
- Кожний фільм – учасник Конкурсу, отримує оцінку Експертної ради. При оцінці фільму приймаються до уваги:
- Підведення підсумків роботи Експертної ради.
- За результатами оцінки Експертної ради в кожній номінації присуджуються: одна премія та Диплом переможця, заохочувальні премії.
- Всі учасники Конкурсу музейних аудіовізуальних програм отримують Диплом учасника фестивалю.
- Підсумки Конкурсу оголошуються на церемонії закриття фестивалю.
- Усі фільми, що беруть участь у Конкурсі, входять у підсумковий каталог фестивалю.
Конкурс музейних мультимедійних програм «Історико-культурні памятки в середовищі мультимедіа»
- Мета Конкурсу:
- Сприяння якомога ширшому впровадженню комп’ютерних та мульти-медійних програм у музейну практику.
- Обмін досвідом, обговорення проблем, пов’язаних з використанням комп’ютерних та мульти-медійних програм у музейній практиці.
- Створення банку даних з перспективних напрямків музейного комп’ютерного та мульти-медійного виробництва.
- Термін та організація Конкурсу.
- Конкурс комп’ютерних та мульти-медійних програм проводиться на базі Дніпропетровського історичного музею 15-22 вересня 2008 р.
- Для участі у Конкурсі необхідно заповнити бланк заявки та відіслати заявку та комп’ютерні носії інформації (дискета, ZIP,CD-ROM) з копією програми на адресу оргкомітету не пізніше 1 червня 2008 р. за поштовим штемпелем. На кожну програму заповнюється окремий бланк заявки.
- Заявки на участь у Конкурсі приймаються від юридичних осіб – державних, громадських, приватних музеїв, галерей, а також комп’ютерних фірм.
- Конкурс проходить за вільною тематикою.
- Учасники Конкурсу визначаються в ході перегляду матеріалів оргкомітетом.
- Програми, що не прийняті до участі у Конкурсі, можуть бути продемонстровані у позаконкурсному показі.
- У Конкурсі беруть участь програми за такими номінаціями:
- Музейний сайт в Інтернеті.
- Електронний каталог музейної колекції.
- Ігрові проекти.
- Конкурсні матеріали не повертаються і зберігаються у архіві фестивалю, без права їх комерційного використання.
- Проведення Конкурсу.
- Для показу в межах Конкурсу заявник привозить копію програми на електронних носіях (CD-ROM), які по закінченню Конкурсу не повертаються учаснику.
- За бажанням заявника, програма може бути представлена в ході дискусії з проблем використання комп’ютерних технологій в музеї.
- Критерії оцінки програм.
- Кожна програма, що бере участь у Конкурсі, отримує оцінку Експертної ради. При оцінці програми береться до уваги:
- Оригінальність задуму та виконання.
- Науково-просвітницьке та освітнє значення.
- Використання сучасних комп’ютерних технологій.
- Кожна програма, що бере участь у Конкурсі, отримує оцінку Експертної ради. При оцінці програми береться до уваги:
- Підсумки роботи Експертної ради.
- За результатами оцінки Експертної ради в кожній номінації присуджуються: одна премія у кожній номінації та Диплом переможця, заохочувальні премії.
- Усі учасники Конкурсу оголошуються на церемонії закриття фестивалю.
Усі програми, що брали участь у Конкурсі, входять до підсумкового каталогу фестивалю.
Конкурс впровадження музейних програм, акцій, заходів (промоушен)
- Мета Конкурсу:
- Сприяння якомога ширшому впровадженню різноманітних музейних програм.
- Обмін досвідом, обговорення проблем, пов’язаних з використанням різноманітних сучасних інформаційних технологій в музейній практиці.
- Створення банку даних з перспективних напрямків музейного промоушену.
- Термін та організація Конкурсу.
- Конкурс впровадження музейних програм, акцій, заходів (промоушен) проводиться на базі Дніпропетровського історичного музею 15-22 вересня 2008 р.
- Для участі у Конкурсі необхідно заповнити бланк заявки та відіслати заявку та допоміжні матеріали (відео-, комп’ютерні носії інформації, друковані матеріали) на адресу оргкомітету не пізніше 1 червня 2008 р. за поштовим штемпелем. На кожну програму заповнюється окремий бланк заявки.
- Заявки на участь у Конкурсі приймаються від юридичних осіб – державних, громадських, приватних музеїв, галерей.
- Конкурс проходить за вільною тематикою.
- Учасники Конкурсу визначаються в ході перегляду матеріалів оргкомітетом.
- Програми, що не прийняті до участі у Конкурсі, можуть бути продемонстровані у позаконкурсному показі.
- У Конкурсі беруть участь програми за наступними номінаціями:
- Впровадження виставок.
- Впровадження науково-просвітницьких заходів, циклів, довгострокових програм.
- Впровадження оригінальних музейних акцій.
- Конкурсні матеріали не повертаються і зберігаються у архіві фестивалю без права їх комерційного використання.
- Проведення Конкурсу.
- Для показу в межах Конкурсу заявник привозить різноманітні матеріали (друковані, аудіовідео, комп‘ютерні носії) для представлення програми, які по закінченню Конкурсу не повертаються учаснику.
- Критерії оцінки програм.
- Кожна програма, що бере участь у Конкурсі, отримує оцінку Експертної ради. При оцінці програми береться до уваги:
- Оригінальність задуму та виконання
- Ефективність впровадження
- Науково-просвітницьке та освітнє значення
- Використання сучасних технологій
- Кожна програма, що бере участь у Конкурсі, отримує оцінку Експертної ради. При оцінці програми береться до уваги:
- Підсумки роботи Експертної ради.
- За результатами оцінки Експертної ради присуджуються: І, ІІ, ІІ премії та Диплом переможця, заохочувальні премії.
- Усі учасники Конкурсу оголошуються на церемонії закриття фестивалю.
- Усі програми, що брали участь у Конкурсі, входять до підсумкового каталогу фестивалю.
Заявка на участь у Конкурсі музейних міні-виставок
- Музей, який подає експозицію на Конкурс.
- Назва музею
- Адреса
- Телефон, факс, Е-mail
- Співробітник, що відповідає за участь у експозиційній програмі (прізвище, ім‘я,по батькові, посада)
- Назва експозиції, що подана на конкурс
- Обсяг експозиційного матеріалу (в од. збер.)
- Необхідна площа для розміщення експозиції (кв.м)
- Необхідне обладнання, у відповідності із специфікацією, що додається (можна використовувати своє обладнання, яке привозиться додатково)
- Відомості про авторів конкурсної експозиції: прізвище, ім’я, по батькові (повністю), участь у експозиції адреса, телефон
- Чи брала участь дана експозиція в інших конкурсах (яких, де, коли)
- Хто буде представляти експозицію на фестивалі(П.І.Б, посада, телефон/факс, Е-mail)
- Коротка характеристика (анотація) експозиції
Заявка на участь у Конкурсі музейних видань
- Музей, який подає видання на Конкурс.
- Назва музею
- Адреса
- Телефон, факс, Е-mail
- Співробітник, що відповідає за участь у Конкурсі (прізвище, ім‘я, по батькові, посада)
- Назва видання, що подане на конкурс. Номінація
- Коротка анотація видання (зміст, обсяг, формат, рік видання, видавництво, наявність ілюстрацій, в т.ч. кольорових, наклад)
- Відомості про авторів конкурсного видання: прізвище, ім’я, по батькові (повністю), участь у виданні (автор тексту, художник, автор макету, відповідальний за випуск, інші учасники видання адреса, телефон)
- Чи брало участь дане видання в інших конкурсах (яких, де, коли)
- Хто буде представляти видання на фестивалі(П.І.Б., посада, Телефон/Факс, Е-mail
Заявка на участь у Конкурсі музейних аудіовізуальних програм
- Музей, який подає аудіовізуальну програму (фільм, телепередачу) на Конкурс.
- Назва музею
- Адреса
- Телефон, факс, Е-mail
- Співробітник, що відповідає за участь у Конкурсі (прізвище, ім‘я, по батькові, посада)
- Назва програми (фільму), що подана на конкурс.Номінація.
- Коротка анотація програми (зміст, обсяг, формат, рік виробництва, кіностудія, телеканал)
- Відомості про авторів конкурсної програми: прізвище, ім’я, по батькові (повністю), участь у проекті (автор сценарію, режисер, оператор, відповідальний за випуск, інші учасники фільму адреса, телефон)
- Чи брав участь даний фільм (програма) в інших конкурсах (яких, де, коли)
- Хто буде представляти програму на фестивалі (П.І.Б., посада, телефон/факс, Е-mail)
Заявка на участь у Конкурсі музейних мультимедійних програм
- Музей, який подає програму на Конкурс.
- Назва музею
- Адреса
- Телефон, факс, Е-mail
- Співробітник, що відповідає за участь у Конкурсі (прізвище, ім‘я, по батькові, посада)
- Назва програми, що подана на конкурс. Номінація
- Коротка анотація програми (зміс, обсяг, формат, рік розробки , фірма-розробник).
- Відомості про авторів конкурсної програми: прізвище, ім’я, по батькові (повністю), участь у розробці програми (автор програми, автор макету, комп’ютерник, відповідальний за розробку, інші учасники розробки програми), адреса, телефон.
- Чи брала участь дана програма в інших конкурсах (яких, де, коли)
- Хто буде представляти програму на фестивалі(П.І.Б., посада, телефон/факс, Е-мail
Заявка на участь у Конкурсі впровадження музейних програм, акцій, заходів (промоушен)
- Музей, який подає програму на Конкурс.
- Назва музею
- Адреса
- Телефон, факс, Е-mail
- Співробітник, що відповідає за участь у Конкурсі (прізвище, ім‘я, по батькові, посада)
- Назва програми, що подана на конкурс
- Коротка анотація програми
- Відомості про авторів конкурсної програми: прізвище, ім’я, по батькові (повністю), участь у програмі.
- Чи брала участь дана програма в інших конкурсах (яких, де, коли)
- Хто буде представляти програму на фестивалі (П.І.Б., посада, телефон/факс, Е-mail)