Бельгійські трамваї в Севастополі і Сімферополі
25 червня 1897 р. у Льєжі група бельгійських акціонерів створила акціонерне товариство “Трамваї Севастополя” – Tramways de Sebastopol – що стало частиною «Компанії трамваїв і використання електрики».
25 червня 1897 р. у Льєжі група бельгійських акціонерів створила акціонерне товариство “Трамваї Севастополя” – Tramways de Sebastopol – що стало частиною «Компанії трамваїв і використання електрики».
Частина 4. Миколаївський кінний, Кременчуцький та Бердичівський електричні трамваї
14 червня (26.06. за н.с.) 1897 р. мешканці Катеринослава вийшли на головний проспект щоби побачити важливу для міста подію: перший рейс чудо – техніки того часу – електричного трамваю.
19 і 20 травня 1892 р. в Києві відбувся пробний рух першого в Україні (і в імперії) «електричної конки» – так тоді називали цю новинку міського транспорту.
Бельгійські трамваї були відомі в усьому світі і їхні холдинги успішно керували трамвайними перевезеннями у Франції, Італії, Іспанії та Латинській Америці.
Свою назву місто отримало на честь Федора Єнакієва – інженера, промисловця і підприємця який від 1894 року працював в Донбасі.
КРИМ. Бельгійські трамваї в Севастополі та Сімферополі. Гроші французьких банків на металургійний завод в Керчі.
Чи потрібні були Одесі іноземні інвестиції? Густо населене місто (403 тис осіб у 1897 р.), де мешкало понад 100 національностей, зокрема іноземці, і, були часи, коли іноземці становили більшість населення міста, значно відрізнялося від регіону східної та центральної України з великими покладами залізної руди, вугілля, солі, де у степу завдяки іноземним капіталам швидко зросли багатоярусні заводські корпуси і робітничі селища, які згодом стали промисловими центрами.
Радянська історія дореволюційної Горлівки суцільно політична. Тут панували більшовики, революційні рухи, апогеєм чого стало збройне повстання у грудні 1905 року.
Серед імен відомих інженерів Парижа, які увійшли до Списку 72 видатних французів, імена яких написані на Ейфелевій вежі, значиться Луі ле Шательє (1815-1873), гірничий інженер та один з засновників мережі залізниць Франції. Його син – Анрі Луї ле Шательє (1850-1936) був головою та членом Правління великих і успішних акціонерних товариств, що діяли в Україні.