Європейський слід в історії Південно – Східної України: КРИМ
КРИМ. Бельгійські трамваї в Севастополі та Сімферополі. Гроші французьких банків на металургійний завод в Керчі.
КРИМ. Бельгійські трамваї в Севастополі та Сімферополі. Гроші французьких банків на металургійний завод в Керчі.
Чи потрібні були Одесі іноземні інвестиції? Густо населене місто (403 тис осіб у 1897 р.), де мешкало понад 100 національностей, зокрема іноземці, і, були часи, коли іноземці становили більшість населення міста, значно відрізнялося від регіону східної та центральної України з великими покладами залізної руди, вугілля, солі, де у степу завдяки іноземним капіталам швидко зросли багатоярусні заводські корпуси і робітничі селища, які згодом стали промисловими центрами.
Монографія присвячена вивченню образів військових супротивників, союзників та дослідженню сприйняття себе російським суспільством у вирі Першої світової війни. Авторка визначає, у який спосіб світ уявлень вплинув на реальних хід бойових дій на Східному фронті у 1914–1917 рр. і врешті призвів до розпаду цього фронту.
Радянська історія дореволюційної Горлівки суцільно політична. Тут панували більшовики, революційні рухи, апогеєм чого стало збройне повстання у грудні 1905 року.
Серед імен відомих інженерів Парижа, які увійшли до Списку 72 видатних французів, імена яких написані на Ейфелевій вежі, значиться Луі ле Шательє (1815-1873), гірничий інженер та один з засновників мережі залізниць Франції. Його син – Анрі Луї ле Шательє (1850-1936) був головою та членом Правління великих і успішних акціонерних товариств, що діяли в Україні.
«Ернст Бодар. Смерть настала 8 листопада 1907 року в результаті вогнепальних поранень під час експропріації на Володимирському заводі», – з донесення пристава 2-го стану №2487 Маріупольського повіту Катеринославської губернії.