Экскурсия из Парижа по замкам Луары
Париж – столица и сердце Франции, но далеко не вся Франция и, если вы хотите большего, то после, обязательно, отправьтесь в долину Луар. Для чего? […]
Париж – столица и сердце Франции, но далеко не вся Франция и, если вы хотите большего, то после, обязательно, отправьтесь в долину Луар. Для чего? […]
Если вы собираетесь ехать в Москву на несколько дней по делам или посетить столицу в качестве туриста, возможно, оптимальным вариантом поселения для вас станет гостиница […]
Черноморское побережье Краснодарского края и Абхазии, как всем известно, представляет собой череду живописных курортных мест и местечек с парками, отельными комплексами и пляжами, которые привлекают туристов не только из России, но и из других стран. Одна только береговая линия от Анапы до Сочи, которая имеет протяженность более 400 километров, является конгломератом природных и климатических зон, сменяющих одна другую через каждые полсотни километров. А сразу за Анапой нас встречает великолепная гряда Кавказских гор. Дюрсо, Геленджик, Кабардинка, Дивноморск, Лазаревское, Небуг и еще много других курортных ареалов, перемежающихся с дикими пляжами, встретятся вам на черноморском побережье.
Фалеристична колекція Дніпропетровського Національного історичного музею ім. Д.І. Яворницького є малодослідженим комплексом як у його хронологічному так і в типологізаційному вимірах, тому дана робота є важливим кроком в царині вивчення досить специфічних історичних джерел – нагород, їх систем та атрибуції. Фалеристика, як спеціальна історична дисципліна, займається вивченням історії орденів, медалей, значків, нагрудних знаків, тому охопити весь комплекс в одній роботі звичайно не уявляється можливим. В зв’язку з цим виникає необхідність покрокового, фрагментарного дослідження певних груп чи комплексів всієї колекції, які в системі своєї внутрішньої класифікації можуть розділятися на більш вузькі групи та типи.
Народився майбутній прославлений льотчик 10 жовтня 1912 р. в с. Голубівка Новомосковського повіту Катеринославської губернії в бідній селянській родині. В 1914 р., перед Першою Світовою війною, в пошуках кращого життя багатодітна родина виїхала в с. Пахомовка Федорівської волості Павлодарського повіту Семипалатинської губернії. Але доля і тут не посміхнулась Кравченкам, бо вже в травні 1923 р. вони знову переїздять – на цей раз в с. Звериноголовське Курганської області (південний Урал). Саме тут Г.П. Кравченко в 1923 р. пішов навчатися в 4 – річну початкову школу, по закінченню якої, в 1927 р. продовжив навчання в Школі селянської молоді. В 1930 р. Григорій Пантелійович стає студентом Пермського земельного технікуму, проте вже наступного року, сприйнявши гасло «Комсомолець, на літак» зверненим особисто до нього, юнак подає заяву про бажання служити в авіації. По спеціальному набору він був призваний в першу військову школу пілотів ім. Мяснікова в Качі (Крим). Із Качинської школи і почався шлях в авіацію майбутнього героя. Завдяки своїм непересічним здібностям, наполегливості та відповідальності Кравченко на відмінно закінчив школу в 1932 р. та був залишений при ній інструктором. В травні 1933 він був направлений в особливу авіабригаду під Москвою, де призначений командиром авіаційної ланки, а через рік – переведений на службу в окрему авіаескадрилью особливого призначення. Молодого льотчика захоплювала робота випробувача нових моделей винищувачів І-15, І-15біс, І-16. В 1936 р. за виконання ряду урядових завдань Григорій Пантелійович отримав свою першу державну нагороду – орден «Знак Пошани» та чергове підвищення по службі – військове звання старший лейтенант з призначенням командиром авіаційного загону.
Адміністративно-територіальна реформа 1930 року була своєрідним етапом на шляху удосконалення територіального устрою та адміністративного управління в країні. Без урахування всіх політичних, соціально-економічних та регіональних особливостей процесу неможливе його повноцінне історичне осмислення, тому метою дослідження є всебічний та покроковий аналіз реформування в його регіональному виявленні. Предметом дослідження в даному випадку є реформа 1930 року, а об’єктом виступає процес підготовки, втілення в життя змін та їх наслідки на Дніпропетровщині.
Мало кто сегодня может представить себе жизнь без картографии и карт, которые дают нам подробную информацию о расположении и взаимосвязи огромного количества объектов окружающего мира природы и человека. Многие ученые утверждают, что картография появилась даже до письменности и была отражена в наскальных рисунках древнего человека. Долгое время карты из папируса были незаменимыми предметами для путешественников, военачальников, градостроителей, колонистов.
Многие знают столицу Российской Федерации – Москву как огромный и шумный современный мегаполис, который находится в постоянном движении и развитии. И, действительно, город с его […]
Крымский полуостров имеет уникальное географическое расположение и природно-климатические условия, что делает его привлекательным для обитания с самых давних времен. В эпоху античности полуостров облюбовали древние […]
На сегодняшний день все большую популярность среди туристов получает услуга аренды автомобиля напрокат. Если вы привыкли к автомобилю, но переезд в другую страну занимает слишком […]