No Image

Л.П. Крылова-Елинова, археолог Днепропетровского исторического музея

Среди археологов, работавших во второй половине ХХ века в Днепропетровском историческом музее им. Д. И. Яворницкого, достойное место принадлежит Л. П. Крыловой-Елиновой (1930-1987). Она, несомненно, […]

No Image

Можливості шкільного мінералогічного музею у розвитку творчої самодіяльності учнів

Представлений власний досвід вчителя щодо діяльності шкільного мінералогічного музею у розвитку творчої самодіяльності учнів, форми та методи організації пошукової та дослідницької роботи з учнівською молоддю, а також показана роль шкільних музеїв у формуванні особистості учнів.

No Image

Можливості співпраці кафедри українознавства з музеєм «Степова Україна»

Окреслено можливі напрямки спільної роботи викладачів кафедри та співробі-тників музею у справі навчання студентів будівельної академії з метою ближ-чого сприйняття історії України через історію краю як невід’ємну частину України та її історії.

No Image

Методика проведения практических работ студентов по курсу культурологи в музеях Одессы

Статья посвящена одному из пока неразработанных направлений музейной педагогики высшей школы. Автор представляет новую целостную методику проведения практических занятий в музеях по вузовским культурологическим дисциплинам.

No Image

З історії науково-просвітницької діяльності Дніпропетровського історичного музею ім. Д.І. Яворницького

Ті соціокультурні функції, які в сучасному суспільстві виконують музеї, окреслились ще в епоху античності [249, 3-45], а саме: збір предметів які представляють культурну цінність; їх […]

No Image

Доцільність використання матеріалів краєзнавчого музею у викладанні історії України

У статті йдеться про необхідність застосування експозиції та інформації краєзнавчого музею в курсі історії України для наочного і поглибленого викладання навчального матеріалу, потребу попередньої підготовки до цієї форми заняття, а також підведення підсумків.

No Image

Добридень, музей!(театралізоване заняття в музеї для дітей 6-7 років)

МЕТА: 1. Ввести поняття «музею» як соціального інституту. 2. Навчити відрізняти музеї за фахом. 3. Познайомити з різними напрямками діяльності музею. МЕТОД: театралізація (Група дітей […]