No Image

Проблеми комплектування фондів на сучасному етапі

В самій назві цього повідомлення виявлено «ключеве слово» – проблеми. Дійсно, загальновідомі та випробувані часом форми комплектування фондів для багатьох музеїв стали проблематичними. Розглянемо ці […]

No Image

Проблеми комплектування фондів національного заповідника «Xортиця»

Створений згідно постанові Ради Міністрів УРСР від 18 вересня 1965 року Державний історико-культурний заповідник на о. Хортиці був частиною Державної програми увічнення козацької слави. Як […]

No Image

Ідентифікація музейних предметів технічними засобами

На протязі всього свого існування людство накопичує певну інформацію та, обробляючи її, набуває відповідного досвіду, який у формі оптимальних знань намагається передавати наступним поколінням. В […]

No Image

Семантика музейного предмета (на основі етнографічної колекції Музею історії м. Дніпродзержинська)

1. При експонуванні музейних предметів та їх інтерпретації в ході екскурсії в багатьох випадках враховується тільки їх утилітарна функція, побутове чи господарське призначення. 2. Дослідження […]

No Image

Музейний предмет як важливий елемент трансформації суспільних відносин України

В сучасних умовах пошуку українським суспільством виходів з кризи, що охопила всі сфери його життя, важливо визначити місце та роль музею, точніше музейного предмета в […]

No Image

Деякі аспекти науково-дослідної роботи львівського історичного музею в умовах формування ринкової економіки

Формування ринкових відносин в Україні протягом кількох останніх років відчутно впливає на матеріальний та духовний стан суспільства, на процес державотворення. Соціально-економічні зміни в державі привели, […]

No Image

Науково-дослідна робота: напрямки, організація, планування

Музей історії запорозького козацтва на о. Хортиця є одним з структурних підрозділів Національного заповідника. Основними напрямками діяльності якого являється збереження і відновлення історико-культурного та природного […]

No Image

Соціально-психологічне дослідження закономірностей і механізму сприйняття відвідувачами експозицій (на прикладі Чернівецького краєзнавчого музею)

В умовах реекспозиції, розпочатої у 1990 р. в Чернівецькому краєзнавчому музеї, музей діє та виконує основну форму своєї діяльності через стаціонарні виставки, які виконують пізнавальну […]