No Image

«Педагогічний марафон» як форма ефективної організації взаємодії з учнями у музейному просторі

Проаналізовано форми, принципи і методи інтерактивної взаємодії з учнями у музейному просторі на прикладі проведення педагогічного марафону. Виокремлено головні етапи та особливості організації марафону у контексті формування відповідних освітніх компетенцій на засадах музейної педагогіки.

No Image

Котилося колесо (про колесо та його використання)

МЕТА: За допомогою одного предмета (колеса) простежити історію розвитку транспортних засобів. Сформувати у дітей уявлення про еволюцію. Простежити як винаходи давніх людей використовуються сьогодні. Познайомити […]

No Image

Эксперимент в музее

Одним из направлений работы исторического музея является разработка и проведение занятий и экскурсий для самых маленьких посетителей музея. Однако пока опыт общения большинства музейных работников […]

No Image

Чудовий букет (з історії петриківського розпису)

МЕТА: Гармонійний розвиток дитини, формування творчої активності, вихо-вання музейної культури; Дати основні відомості і поняття про петриківський розпис і його традиції, як історичного народного промисла; […]

Формування образу Дніпропетровського історичного музею в історіографії ХІХ – ХХІ ст.

Вперше в історіографічній літературі подано аналіз публікацій з історії та діяльності Дніпропетровського історичного музею ім. Д.І. Яворницького (далі скорочено ДІМ), які було надруковано протягом його 160-річного існування і які дають можливість простежити процес формування історіографічного образу музею.

No Image

Діяльність В.В. Коренева на посаді директора Дніпропетровського художнього музею в роки окупації

Представлено загальне тло музейної діяльності в окупованому Дніпропетровську, розглядається робота В.В. Коренева на посаді директора Художнього музею в роки німецько-фашистської окупації 1941-1943 рр., його стосунки з керівництвом Української допоміжної управи м. Дніпропетровська.