Новий бренд «Петриківка» – це один із ключових складових бренду Дніпропетровщини та України. Про це сказав Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул під час презентації нового логотипу Петриківського розпису – унікального явища українського народного мистецтва. Захід пройшов у Дніпропетровську в рамках ініціативи України щодо набуття Петриківським розписом статусу нематеріальної культурної спадщини людства.
«Бренд «Петриківка», зокрема, логотип, створено у відповідь на численні звернення місцевої громади, для того, щоб виокремлювати ті роботи, які створені саме в Петриківці, на Дніпропетровщині – землі, де зародилося це унікальне творіння», – сказав Олександр Вілкул.
Логотип «Петриківка» представляє собою квітку, виконану напівкруглими мазками. «Це відомий усім елемент Петриківського розпису – «цибулинка». Його гармонійність, унікальність і простота перевірені часом. Це витік і початок усіх початків», – зазначила під час презентації заслужений майстер народної творчості України Людмила Горбуля.
Новий логотип підходить для розміщення на будь-якій продукції. Приклади такого використання були представлені під час презентації логотипу. Це сувенірні та презентаційні вироби. У подальшому новий бренд буде використовуватися набагато ширше. Зокрема, учасникам презентації був представлений відеоролик про те, як саме створювався новий бренд та як його будуть використовувати у майбутньому.
Щорічно в регіоні проводяться фестивалі й ярмарки народного мистецтва. Так, фестиваль «Петриківський Дивоцвіт» став вже міжнародною подією – у ньому беруть участь майстри з Білорусії, Росії, з минулого року і з Польщі.