2014 рік був дуже непростим як в нашій державі, так і в житті історичного музею. Нестабільна політична ситуація в Україні вплинула і на відвідуванність історичного музею та його філій як в реальному житті, так і в віртуальному. Населення міста й області більше цікавилися політикою і багато часу проводили в Інтернеті саме на тематичних сайтах, тому за 2014 р. статистичні дані по сайту музею гірші, аніж за 2013 р.
До Вашої уваги статистичні показники сайту ДНІМ та музейної спільноти у соціальних мережах за 2014 р.
Загальні відомості:
- 60.645 – відвідувачів сайту (75.533 було у 2013 р.);
- 140.204 – переглянуто сторінок (190.884 – у 2013 р.);
- 01.36 хв. – середнє перебування людей на сайті (01.37 хв. – у 2013 р.);
- 14 жовтня 2014 р. – максимальне число відвідувачів на сайті – 555 чол. (779 чол. – у 2013 р.).
Демографія:
- Дніпропетровськ, Київ і Львів – міста-лідери, за кількістю переглядів;
- 33,50% – відвідувачі у віці від 25 до 34 років;
- 54,15% – чоловіки.
Джерело трафіку:
- Лідери серед пошукових систем: Google і Yandex.
- Серед сайтів – gorod.dp.ua, ВКонтакте і українська версія Вікіпедії.
Контент сайту:
- Найбільш відвідувані матеріали – Форсування Дніпра, Пектораль. Повернення … (виставка, 2008) та екскурсії по історичному музею (послуги відвідувачам).
Музей в соціальних мережах:
- 65,37% відвідали музейну спільноту в ВКонтакте;
- 25,89% на Facebook;
- 15 травня і 15 грудня – максимальна кількість відвідувачів: 845 і 808 чол. відповідно;
- 1.848 – сеансів ВКонтакте;
- 732 – сеансів на Facebook;
- найбільш затребувані матеріали: “Ніч музеїв-2014”, щорічна виставка майстрів сучасної вишивки та виставка “Старовинної японської ляльки”.