У період з 23 по 29 березня 2015 р. культурні установи і музеї усього світу запрошені взяти участь у святі культури в Twitter – #MuseumWeek-2015.
Історія та перспективи заходу
Захід #MuseumWeek було ініційовано дюжиною ком’юніті-менеджерів французьких культурних установ і музеїв у співпраці з командою Twitter в 2014 р. В ньому взяли участь 630 музеїв зі всієї Європи. У 2015 р. перед організаторами стоїть більш амбітна мета: надати цьому музейному заходу статус всесвітнього, а також зібрати ще більше велику публіку завдяки розважальному і інтерактивного формату.
Принципи заходу
- 7 днів і 7 загальних тематик для учасників з усього світу.
- Кожна тематика застосовна до спеціалізації вашої установи (мистецтво, наука, історія, етнографія і т.і.) І є досить широкою, щоб зацікавити саму велику аудиторію.
- Протягом тижня ці тематики будуть визначати і стимулювати онлайн-дискусії. По вихідних вони будуть залучати до участі відвідувачів.
- Вітаються дискусії між установами, в тому числі на міжнародному рівні, що супроводжуються відвідуваннями музеїв.
Понеділок, 23 березня: #secretsMW
У понеділок познайомте публіку з повсякденним життям ваших установ, проведіть їх кулуарами і розкрийте декілька великих секретів.Вівторок, 24 березня: #souvenirsMW
У вівторок запропонуйте аудиторії поділитися своїми спогадами про відвідування ваших установ. Розповісти можна, наприклад, про предмети (фотографії, магніти, чашки, книги, листівки і т.і.) Або про цікаві моменти і зустрічі. Це відповідний момент для музейних магазинів представити публіці свої найкращі товари.Середа, 25 березеня: #architectureMW
У середу розкажіть про історію вашого будинку: про сади, які його оточують, про квартал, в якому він знаходиться, і, звичайно, про його культові місця. Це дозволить поглянути на ваші установи під іншим кутом.Четвер, 26 березня: #inspirationMW
У четвер покличте публіку закарбувати фрагменти з життя кожного, які відносяться до спеціалізації вашої установи. Адже мистецтво, наука, історія та етнографія оточують нас всюди! А завдяки смартфонам творчість тепер доступно кожному.П’ятниця, 27 березня: #familyMW
У п’ятницю презентуйте публіці все, що може запропонувати ваша установа для приємного відвідування родиною чи шкільної групою: на місці (інформаційні кіоски, спеціальні зони, аудіогіди, семінари, екскурсії і т.і.) Або онлайн (методичні матеріали, буклети, ігри і т.і.). І закликайте вашу аудиторію обмінюватися враженнями.Субота, 28 березня: #favMW
Субота – день фаворитів! Запропонуйте вашим відвідувачам поділитися своїм улюбленим контентом за допомогою фото, відео або програми Vine. Скористайтеся цією можливістю, щоб поширити інформацію про найбільші цінності ваших установ і використовуйте Twitter як інструмент на службі у відвідувачів.Неділя, 29 березня: #poseMW
У неділю запропонуйте відвідувачам самим стати окрасою музею. Пози, міміка, селфі – дозвольте публіці творити. І залучіть свій персонал для розкріпачення сором’язливих!