2015 р. був дуже насичений на музейні події: IV Всеукраїнський музейний фестиваль, 160-річчя з дня народження Д.І. Яворницького, щорічні заходи «Ніч музеїв» та «Чисті джерела», презентації нових музейних видань та виставок. Багато чого цікавого було у всіх відділах ДНІМ.
В минулому році головна ставка було зроблена саме на соціальні мережі, бо молодь, на яку так розраховує музей, як на потенційних відвідувачів, майже увесь вільний час проводить в соціальних мережах.
Не дивно, що у 2015 р. співробітники меморіального будинку-музею Яворницького та співробітники музею «Літературне Придніпров’я» створили власні спільноти своїх відділів на Facebook та ВКонтакте. Саме через соціальні мережі музей активно рекламує будь-які заходи та виставки.
За минулий рік збільшилася кількість людей в музейній групі ВКонтакте завдяки активній співпраці з спільнотою «Твоя спільнота», яка є офіційним представником мережі ВКонатке в Україні.
До Вашої уваги статистичні показники сайту ДНІМ та музейної спільноти у соціальних мережах за 2015 р.
Загальні відомості:
- 58.089 — відвідувачів сайту (60.645 було у 2014 р.);
- 144.772 — переглянуто сторінок (140.204 — у 2014 р.);
- 01.44 хв. — середнє перебування людей на сайті (01.36 хв. — у 2014 р.);
- 12 жовтня 2015 р. — максимальне число відвідувачів на сайті — 502 чол. (555 чол. — у 2014 р.). Другий рік поспіль максимальна кількість людей, які відвідують наш сайт припадає на День українського козацтва та День захисника України.
Демографія:
Дніпропетровськ, Київ і Львів — другий рік поспіль залишилися містами-лідерами, за кількістю переглядів;
- 33,50% — відвідувачі у віці від 25 до 34 років;
- 54,15% — чоловіки.
Джерело трафіку:
Лідери серед пошукових систем: Google і Yandex.
Серед сайтів — gorod.dp.ua та українська версія Вікіпедії.
Серед соціальних мереж лідером вже другий рік поспіль залишається ВКонтакте.
Контент сайту:
Найбільш відвідувані матеріали — Пектораль. Повернення … (виставка, 2008), екскурсії по історичному музею (послуги відвідувачам) та праця Д. Яворницького «Історія запорозьких козаків», том 1.
Музей в соціальних мережах:
- 53,43% відвідали музейну спільноту в ВКонтакте;
- 35,87% на Facebook;
- 6,33% в Twitter
- 152 читача – має музейна сторінка на Twitter;
- 3.400 чоловік – нараховує музейна спільнота ВКонакте;
- 1.000 чоловік – нараховує музейна спільнота в Facebook.