2019 рік пройшов під знаком 170-річчя ДНІМ. До цієї дати були проведені семінари, форуми та конференції. Як завжди вдало проведена щорічна загальноєвропейська акція «Ніч музеїв» та заходи щодо Дня українського козацтва та Дня захисника України.
У 2019 році відвідувачі ДНІМ скористалися безкоштовною послугою мобільного аудіо гіду: по експозиції історичного музею (201 прослуховувань проти 193 у 2018 році), діорамі «Битва за Дніпро» та військовій техніці на майдані біля діорами (922 прослуховувань проти 789).
Співробітники ДНІМ не забували і про роботу з українською версією Вікіпедії. В минулому році було створено декілька нових статей (одна з них про Олену Шпоту, активну діячку “Просвіти”, яка була репресована у 1930-х роках).
До Вашої уваги статистичні показники музейної спільноти у соціальних мережах за 2019 р.:
В Instagram за минулий рік до музейної сторінки приєдналося трохи більше 5000 підписників, проти 388 у 2018 році.
У 2019 році продовжено розміщати у Twitter матеріал про той чи інший експонат з фондів ДНІМ. Результат дав про себе знати у вигляді +100% збільшення підписників та збільшення кількості перегляду постів.
Найпопулярніші твіти за переглядами стали: інформація про колекцію кам’яних ідолів у стінах музею (14 700 переглядів), про картини Норблена-Дела-Гурдена “Типи запорожців” (11.000 переглядів) та інформація про БТР з вуличної експозиції музею АТО (15.500 переглядів).
Найпопулярнішим постом на Facebook став пост від 17 серпня по набір дітей до студії гідів. 17.964 людей було охоплено цим постом. 7 коментарів, 214 “лайків” та 86 перепостів.
Більшість шанувальників спільнот у соціальних мережах саме жіноча аудиторія (60%), вже шостий рік поспіль.
12 листопада акаунт історичного музею з’явився і в Telegram. Також восени музей налаштував свою сторінку та отримав права адміністратора на Trip Advisor (найбільша у світі платформа для мандрівників).
Щодо конкурсів у соцмережах:
- З 26 по 30 січня тривав Вікімарафон з нагоди 15 річниці створення української версії Вікіпедії. Розміщено статтю про О. Шпоту.
- З 2 по 23 січня історичний музей вп’яте взяв участь в міжнародній акції від Twitter #MuseumSelfie Day.
- З 13 по 19 травня історичний музей вже 5-й рік поспіль взяв участь у святі культури в Twitter — #MuseumWeek.
У кінці грудня був проведений вже щорічний конкурс серед підписників музею у Facebook. Фото-конкурс до 170-річчя ДНІМ на “найстаріше” фото будівлі музею.