Світлична Ганна
Ганна Світлична — особистість в українській літературі феноменальна. Життя її гідне подиву і захоплення навіть без принадних лаврів поета. З п’ятдесяти шести прожитих років сорок […]
Ганна Світлична — особистість в українській літературі феноменальна. Життя її гідне подиву і захоплення навіть без принадних лаврів поета. З п’ятдесяти шести прожитих років сорок […]
Cеред українських поетів початку ХХ ст. своєрідною творчою індивідуальністю відзначається Трохим Миколайович Романченко – “письменник з народу”, вихідець з робітничого середовища, прихід в літературу якого […]
“До глибокого розуміння мене – Валер’яна Поліщука – Україна доросте через двадцять років…” Валер’ян Поліщук – найвідоміша і найсуперечливіша постать в Українській літературі XX сторіччя. […]
Представлений власний досвід вчителя щодо діяльності шкільного мінералогічного музею у розвитку творчої самодіяльності учнів, форми та методи організації пошукової та дослідницької роботи з учнівською молоддю, а також показана роль шкільних музеїв у формуванні особистості учнів.
Окреслено можливі напрямки спільної роботи викладачів кафедри та співробі-тників музею у справі навчання студентів будівельної академії з метою ближ-чого сприйняття історії України через історію краю як невід’ємну частину України та її історії.
Статья посвящена одному из пока неразработанных направлений музейной педагогики высшей школы. Автор представляет новую целостную методику проведения практических занятий в музеях по вузовским культурологическим дисциплинам.
Ті соціокультурні функції, які в сучасному суспільстві виконують музеї, окреслились ще в епоху античності [249, 3-45], а саме: збір предметів які представляють культурну цінність; їх […]
Подано аналіз сучасних проблем розвитку музейної педагогіки в Україні, які розглядались під час Другого Всеукраїнського музейного фестивалю.
У статті йдеться про необхідність застосування експозиції та інформації краєзнавчого музею в курсі історії України для наочного і поглибленого викладання навчального матеріалу, потребу попередньої підготовки до цієї форми заняття, а також підведення підсумків.
МЕТА: 1. Ввести поняття «музею» як соціального інституту. 2. Навчити відрізняти музеї за фахом. 3. Познайомити з різними напрямками діяльності музею. МЕТОД: театралізація (Група дітей […]